    From: "bolo" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kasacja wyroku - kolizja drogowa
    Date: Wed, 27 Jul 2005 20:33:20 +0200

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dc7iq8$e0p$4@opal.futuro.pl...
> [...]

    można

    > i co?
    > lysawo towarzystwu zakladajacemu wielki mur z prawej strony, zajechanie
    > drogi itd?
    > wyprzedzajacy malo ze zlamal przynajmniej dwa zakazy to jeszcze jechal
    > po chodniku

    a mnie sie wydaje ze ktos tu tak zatracil sie w klamaniu dla sadu ze
    zapomnial na grupie napisac prawdy "spowodowalem wypadek jak sie wylgac"
    no bo skoro wjazd byl tak skonstruowany ze nie dalo sie wjechac bez "zadania
    sie" to jakim cudem zmiescil sie na tym poboczu (chodniku czy jak to nazwac)
    ponad metr pojazdu "wyprzedajacego"?
    a wyprzedzajacego bylo w "" bo moim zdaniem stosowniejszym bylo by tu
    mowienie o omijaniu

    --
    pozdrawiam
    bolo