  • Data: 2004-05-26 22:58:31
    Temat: Re: KRS pytania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:c932m1$6vq$1@inews.gazeta.pl...

    > - kto może wyciagnac z Sadu odpis KRS (czy kazda osoba fizyczna ? czy
    tylko
    > okreslone osoby uprawnione do tego ?

    Każda osoba. To są jawne dane.

    > - czy w KRSie wystepuja informacje odnosnie aktualnego konta bankowego ?

    Nie ma tam takich danych.

    > (jesli nie, to skad mam je wziac...chodzi o dluznika ktory nie chce
    podac konta)

    Konto bankowe jest podane w Urzędzie Skarbowym, ale chroni je tajemnica
    skarbowa. Przyznam, że nie mam pomysłu, jak go wyciągnąć formalnie. Pewnie
    wniosek do sądu, bo sąd może uchylić tajemnicę. A nie prościej zadzwonić
    do tej firmy, przedstawić się jako kontrahent i poprosić o podanie, bo
    chcesz im za fakturę zapłacić? Albo coś innego wymyślić i to operacyjnie
    ustalić. Ale mogą mieć kilka kont.