  • Data: 2006-11-28 20:55:20
    Temat: Re: Jotte ... ??????
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ekhhbs$d0a$1@atlantis.news.tpi.pl fart <a...@w...pl>
    pisze:

    > Jotte cięliśmy się i kopali w temacie urlopu na żądanie. Potyczki słowne
    > z Tobą cenię sobie nadzwyczaj wysoko.
    I wzajemnie.

    > Chciałeś abym dał znać o tym jak
    > znajdę rozwiązanie po mojej myśli ....... mam ..... mam
    > :))))))))))))))))))))) Urlop na żądanie - kiedy pracownik powinien
    > zawiadomić pracodawcę 13 listopada 2006 r. zapadł wyrok Sądu Najwyższego
    > dotyczący momentu, w którym pracownik powinien zgłosić urlop na żądanie
    > (I PK 128/06). Sąd Najwyższy orzekł, że wniosek o udzielenie urlopu na
    > żądanie pracownik powinien złożyć w dniu jego rozpoczęcia i to jeszcze
    > zanim zacząłby pracę.
    (...)
    Znam, znam. Uczestniczyłem w wątku gdzie był taki wyrok przywoływany. Tu
    jest początek news:ejkbgk$nbo$1@news.onet.pl na pl.praca.dyskusje.
    Nasza dyskusja była jednak dużo wcześniej przed tym wyrokiem i wówczas tej
    wykładni nie było. Moje zdanie w tej sprawie znajdziesz w przywołanym wątku.

    Jotte