  • Data: 2009-06-19 15:58:55
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > > trzeba to kiedys przetestowac ;)
    >
    > No i koniecznie jabłka.
    > Tak z 70 kg ale testować trzeba. :)

    wiesz, moja niechec do ogranow niesprawiedliwosci jest olbrzymia.

    Upije sie, kolega podwiezie auto, postawi na srodku skrzyzowania pod
    czerwonym a ja bez kluczykow zajme miejsce za kierownica ;)

    Wszystko nagram

    Jestem w stanie sie zalozyc, ze przyjada idioci i zaloza ze ja przyjechalem
    i prowadzilem pod wplywem. Jak to zwykle domniemanie niewinnosci nie
    zadziala a moje tlumaczenia pewnie nie beda skuteczne ;)

    ciekaw jestem.

    Icek