  • Data: 2003-12-02 11:35:28
    Temat: Re: Jazda na rowerze w stanie nietrzezwym
    Od: "Khan" <k...@k...bydg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdarzaja sie i to dosc czesto kary pozbawienia wolnosci
    > z warunkowym zawieszeniem .

    Prokurator takze wystawil jakies oswiadczenie i wniosek o kare w postaci
    pozbawienia prawka na rok oraz 6 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata.
    Czyli jak to bedzie dalej? Sprawa trafi do sadu i taka kara mi grozi? czy
    sad
    dopiero o tym sam zadecyduje i np dorzuci mi jeszcze jakas grzywne.
    Czy moze byc np tak ze dostane tylko grzywne albo tylko zabiora prawko.
    Na prawie zbytnio sie nie znam i pierwszy raz mi sie cos takiego
    zdarzylo,ale
    moze jakos spojrza bardziej laskawie, w koncu nie jechalem smochodem po
    ulicy
    tylko spokojne rowerem po chodniku

    pozdrawiam