    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Date: Tue, 24 May 2011 06:45:56 +0200

    W dniu 23.05.2011 21:54, Alek pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał
    > Państwo nie powinno się w takie klocki bawić.

    No tak, bo Państwo to Pan Oborowy wg ciebie. A nie przedstawiciel
    rzeczywistej ludności, który byłoby miło, jakby wiedział jaka ona jest.

    > Zresztą jak jest kasa "na kulturę" to w zależności od regionu wspierana
    > jest taka kultura jaka tam faktycznie występuje,

    No więc warto wiedzieć, jaka występuje.

    > więc i tak nie potrzeba
    > tym specjalnie administrować.

    No jasne. Samo się zrobi.

    > O, to mamy narodowość warsiawską i narodowość prowincjonalną?

    Biorąc pod uwagę podział środków oraz nastawienie sporej części
    obywateli DC (głównie napływowych) to tak.

    > Zlikwidować "prawa mniejszościowe" i po kłopocie, niczego nie trzeba
    > ustalać i liczyć.

    No jasne. Póki nie wyjdziesz z myślenia o Panu Oborowym, to tak będziesz
    pisał.

    > Poczytaj swoje posty.

    Odpowiedz na pytanie: radość czy przyzwyczajenie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek