    From: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak skutecznie się uwolnić...
    Date: Mon, 11 Jun 2007 16:24:36 +0200

    Noel napisał(a):

    > Natomiast chcieli jeszcze bym sam poszedł na policję i zgłosił
    > przestępstwo, czego z braku czasu i nerwów sobie oszczędziłem, bo niby
    > na kogo to zgłosić?

    No jak to -) zgodnie z życzeniem zgłaszasz podejrzenie popełnienia
    przestępstwa przez operatora :-) Masz potwierdzenie złożenia oświadczenia?

    Nie daj się wpuścić w sytuację, z której mogłoby wynikać, że to ty
    jesteś przez oszusta pokrzywdzony. Operator chętnie by taką sytuację
    zaakceptował (a wręcz sprowokował) bo wówczas pojawiła by się szansa,
    żebyś to Ty był ścigany przez operatora - a Ty sobie możesz oszusta
    ścigać latami...
    Zdarzały się już takie przypadki - banki itp...
    Masz papier z policji na utratę dowodu?

    > Firma ta ma centralę i dział windykacji i najwyraźniej każda część
    > pracuje swoim życiem i komunikacja im szwankuje.
    Nic im nie szwankuje

    > Wczoraj ten kawałek od windykacji zadzwonił i pogroził sądem.
    Nie pierwszy i nie ostatni raz

    > Człowiek nie zwyczajny do wysłuchiwania gróźb w niedzielę i się
    > przestraszył.
    Liczą na to, że powiesz coś nieodpowiedzialnego. Ja bym nagrywał rozmowy
    - a ponieważ to rozmowa z firmą - to CHYBA można to robić bez uprzedzenia.

    MAc