  • Date: Mon, 29 Nov 2004 09:30:31 +0100
    From: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się umówić z żoną?

    sandra napisał(a):
    > [...]
    > i tu nie zrobisz juz nic w tej kwestii skoro żona jest przekonana o Twoim
    > draństwie a sądze , że tak nie jesteś wstanie tego jej sam wyłożyć musiałaby
    > mieć kontakt z jakimś prawnikiem , którego sama by wybrała nie podejrzewajac
    > cię o jakiś podstęp , czy przekupienie i by jej to wyłożył ale tu jest
    > potrzebna dobra wola drugiej osoby a z tym trudniej :(

    Zgadzam się w całej rozciągłości i dziękuję za odpowiedzi. Mamy zamiar
    wybrać się do prawnika lub notariusza, ale myślałem, że może na grupie
    dowiem się, jak taka umowa mogłaby wyglądać. To, że moja żona sama
    doszła do tego, że należałoby się skonsultować z prawnikiem, to już
    wyraźny sukces ;-)

    Pozdrawiam

    J.