    From: "ania" <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak cofnąć upoważnienia?
    Date: 20 Nov 2006 04:38:56 -0800

    Marcin Krzemiński napisał(a):
    > Możesz napisać, że cofasz wszystkie udzielone do tej pory pełnomocnictwa
    > udzielone ojcu i zażądać ich zwrotu. Od strony prawnej to wystarczy -
    > wszystkie wygasają.
    > A od strony praktycznej - jeśli nie wiesz ile ich jest to już niestety jest
    > problem - wtedy musisz pilnować, czy nie są wykorzystywane, a jeśli by się
    > tak zdarzyło - niestety czynności te obciążają Ciebie (chyba że druga osoba
    > wiedziała o wygaśnięciu pełnomocnictwa), ale rzekomy pełnomocnik po pierwsze
    > naraża się na odpowiedzialność odszkodowawczą względem Ciebie, a zależnie od
> [...]

    Dziekuję za odpowiedź i myślę, że to będzie dobre rozwiązanie.
    Zażądam zwrotu pełnomocnictw, najbardziej mi chodzi i
    pełnomocnictwo do pobierania kasy, więc jeśli takiego mi nie odda,
    bo np będzie twierdził, że takiego nie było, albo pies mu zjadł,
    to mam dowód, czyli cofnięcie wszystkich pełnomocnictw i kwitek z
    poczty, że dostał to pismo listem poleconym, i muszę sama pilnować,
    by nie działał w moim imieniu lub też nie pobierał mojej kasy.
    Jeśli jednak tak zrobi, to będę mogła mu wytoczyć proces. Jeśli
    weżmie moje pieniądze to będzie to wyłudzenie.
    Jeśli źle zrozumiałam, proszę o poprawienie.
    Ania