    From: "ania" <A...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak cofnąć upoważnienia?
    Date: 20 Nov 2006 04:12:01 -0800

    Marcin Krzemiński napisał(a):
    > Kodeks cywilny:
    > Art. 101. § 1. Pełnomocnictwo może być w każdym czasie odwołane, chyba że
    > mocodawca zrzekł się odwołania pełnomocnictwa z przyczyn uzasadnionych
    > treścią stosunku prawnego będącego podstawą pełnomocnictwa.
    >
    > § 2. Umocowanie wygasa ze śmiercią mocodawcy lub pełnomocnika, chyba że w
    > pełnomocnictwie inaczej zastrzeżono z przyczyn uzasadnionych treścią
    > stosunku prawnego będącego podstawą pełnomocnictwa.
    >
    > Art. 102. Po wygaśnięciu umocowania pełnomocnik obowiązany jest zwrócić
    > mocodawcy dokument pełnomocnictwa. Może żądać poświadczonego odpisu tego
> [...]

    Czyli w piśmie odwołującym te pełnomocnictwa mogę zażądać
    zwrotu tych pełnomocnictw? Jeśli ojciec będzie chciał, mogę dać
    dać mu odpisy z zaznaczeniem, że te pełnomocnictwa wygasły.
    Ale nadal mam wątpliwości czy takie pisemko ogólne nie zawierające
    żadnych konretów co do tych pełnomocnictw wystarczą by je
    unieważnić? Gdyż ja nie wiem ile ich było ani co i jak :(