eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInpost › Re: Inpost
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inpost
    Date: Sun, 4 Jan 2015 19:19:50 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 72
    Message-ID: <m8c1g0$qml$1@mx1.internetia.pl>
    References: <m890n3$ggo$1@mx1.internetia.pl>
    <54a80e47$0$21540$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1420396867 27349 78.10.177.126 (4 Jan 2015 18:41:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jan 2015 18:41:07 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <54a80e47$0$21540$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:744097
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Kolejne wieści z "frontu" :-)
    >
    > Przychodzę do punktu odbioru po przesyłkę i spotykam w niej panią która
    > ostatnim razem zamknęła punkt kwadrans przed czasem tak, że jej nie
    > odebrałem i sąd zdaje się przysłał kolejne wezwanie bo pod rygorem
    > doprowadzenia :-)
    > Nim zdążyłem wyłuszczyć po co przychodzę.
    > Pani: Nie obsłużę pana
    > Ja: Jak to? Przyszedłem odebrać przesyłkę.
    > Pani: Innych obsłużę, pana nie obsłużę. Może pan przyjść w poniedziałek.
    > Ja: Nie zamierzam przychodzić w poniedziałek.
    > Pani: Nie obchodzi mnie to.
    > Ja: To proszę przyjąć reklamację.
    > Pani: Może pan sobie składać w poniedziałek.
    > Ja: Nie odejdę od okienka póki pani nie przyjmie reklamacji.
    > Pani: Ja mam czas.
    > ...
    > Stoję w okienku. Ludzie czekają za mną. Mija z 15 minut. Przybiegają
    > ochroniarze bo pani wcisnęła przycisk napadowy. Wyjaśniam co i jak. Grożą
    > policją.
    > ...
    > Mija kolejne 15 minut. Zjawia się stado policjantów. Wyjaśniam co i jak.
    > Że pani nie chce mi wydać przesyłki ani przyjąć reklamacji. Pani dyskutuje
    > z policjantami, że nie wyda. Jak w końcu policjant wyjechał na nią, że ma
    > mnie obsłużyć tak, jak innych klientów to łaskawie zabrała się za wydanie
    > przesyłki. Oczywiście kolejne problemy stwarza, że nie ma awiza. No nie
    > ma, Inpost nie dostarcza powtórnego awiza. Podpis nieczytelny. Drukowanymi
    > ? W końcu łaskawie wydaje przesyłkę. Pani aktorsko płacze i do policjanta
    > jak ja ją traktuję, że jest człowiekiem.

    Policjanci napisali notatkę. Ty powinieneś napsiać skargę i ktoś to
    rozpatrzy.
    ---
    Już kiedyś składałem reklamację i odpowiedzi nie otrzymałem. Że powodem
    zdarzenia, które doprowadziło do składania tamtej reklamacji, okazało się
    być permanentne niedostarczanie powtórnego awiza przez Inpost to chciałem tą
    sprawą zainteresować Miejskiego Rzecznika Prawa Konsumenta, więc napisałem
    emaila, na który jednak ciągle nie mam żadnej odpowiedzi. I raczej nie mogę
    się tym zajmować w godzinach pracy rzecznika. Ale trafiłem na elektroniczną
    skrzynkę podawczą na którą wyślę kolejne zapytanie. Mniemam, że wtedy mi
    odpowie, ale jakoś tak czuję, że sprawy naprawdę nie podejmie. A akurat w
    trakcie wczorajszego zdarzenia jedna z osób potwierdziła, że takich samych
    problemów z powtórnym awizem doświadcza. No i tak samo mogę wysłać już w
    sprawie tego konkretnego zdarzenia. Ale nie wiem czy mi się będzie chciało.
    Mnie generalnie chodzi o to, by te przesyłki dało się odebrać. Pracownicy
    punktu w którym odbieram zupełnie nie rozumieją kwestii. Pani (nie ta
    ewidentnie problemowa) mówi mi np, że skoro z pierwszego awiza dowiedziałem
    się to po co mi drugie. A jeszcze przecież nie wiadomo ile tych awiz po
    drodze nie dostałem bo przecież tak samo jak nie dostaję powtórnego tak i
    pierwsze może się gubić tylko jeszcze tego nie zauważyłem. I to nie tylko
    przez niedostarczenie przez Inpost, ale np. nieprzekazanie mi, że ktoś z
    domowników zawalił albo ja sam zgubiłem co oczywiście byłoby znacząco inną
    kategorią niż niedostarczenia przez operatora pocztowego, ale właśnie
    dlatego mam dostać oba awiza a nie tylko jedno.


    Zastanawiam sie również nad złozeniem zawiadomienia o
    przestępstwie. Co do zasady kobieta ukryła przed Tobą dokument.
    ---
    Ciekawe. Ale faktycznie jak tak piszesz to widzę, że ma to sens. Pytanie co
    mi to daje w kwestii postępowania. Główny problem z tymi przesyłkami polega
    na tym, że trudno tu czegoś dowodzić bo jak dowieść niedostarczenia awiza
    jak ktoś może twierdzić, że dostarczył. I dobrze się stało, że wczorajsze
    zdarzenia doprowadziły do interwencji policji bo właśnie jakaś notatka
    powstanie potwierdzająca akurat ukrycie. Ale co będzie następnym razem to ja
    już nie jestem w stanie przewidzieć. Przede wszystkim policja nie chce w tym
    sprawach w ogóle interweniować, odwołuje do skierowania pozwu cywilnego
    jakby to była zwykła przesyłka. W przypadku ukrycia dokumentu mogę już chyba
    śmiało wzywać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1