  • Data: 2006-08-13 11:55:57
    Temat: Re: Idiota na IRC
    Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Kawecki napisał:
    > jakis idiota na IRC podal - pewnie dla zgywy - link do strony porno z
    > dziecieca pornografia. kliknalem nieswiadomy tego, co sie tam znajduje i
    > odeslalo mnie do jakichs zdjec z maloletnimi. czy zlamalem jakis przepis? i co
    > teraz powinienem zrobic z tym linkiem? pojsc z tym na policje?

    Zgodnie z ostatnia nagonka na pedfili, kazdy kto oglada strony
    takie jest przez tlum osadzony jako pedofil.
    Analogicznie - kazdy ogladajacy kryminaly jest morderca.
    Tak wiec wyglada na to, ze zostales pedofilem ;)

    A mowiac powazniej panstwo: powinno skutecznie zwalczac
    wszelkie przestepstwa (w tym rowniez pedofilie) zamiast
    dawac upust emocjom tlumu w postaci sensacji typu "wczoraj
    o godz. 17:43 w kawiarni internetowej wykryto groznego
    pedofila ogladajacego strony pornograficzne".

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL