    From: <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Halasliwe sasiedztwo
    Date: 9 Feb 2002 18:20:10 +0100

    Dariusz <d...@p...pol.golfowych> napisał(a):

    > Kompleksy ?

    Frustracje?

    Nie da się zaprzeczyć, że dużo napisałeś. Ale nie na temat.

    Autor wątku "Sylwia & Jurek" <s...@p...pl> napisał:
> [...]

    a Ty mu na to:

    Z postu autora wątku wynika, że przeszkadza mu hałas generowany przez struny
    głosowe idącej ulicą młodzieży. Nie wiem jaki związek z tym ma ściszanie muzyki
    w knajpie?

    Bo jakby policja miała takie urządzenia, to by ganiała za każdym wyrostkiem i
    przeprowadzała pomiary hałasu.

    I jak to ma funkcjonować? Jeden policjant z jednym urządzeniem śledzi jednego
    pijanego młokosa?

    Takie urządzenia, które będą automatyczni robiły zdjęcia najbardziej
    rozwrzeszczanym?

    Czy są obliczenia ilu musi być nastolatków i w jakim stopniu pijanych, żeby ich
    wrzask zabijał wojska przeciwnika?

    Więc to już nie jest wykroczenie! Można postawić zrzut usiłowania zabójstwa!

    Sugerujesz, że ci pijani bywalcy dyskotek wydzierając się na ulicy używają
    zestawów kina domowego i aparatury audio dużej mocy?

    Wybacz, do dalszej części Twojego posta już się nie będę odnosił bo odbiega
    jeszcze dalej od problemu autora wątku.

    > Dokladnie to samo sugerujesz co wczesniej opisalem i napisalem dlaczego
    > jest nieskuteczne.

    Ty napisałeś o miernikach, szkodliwości hałasu, infradźwiękach, falach
    dźwiękowych o częstotliwości poniżej 20Hz, testach najnowszych rodzajów broni,
    kontrolach NIK, działaniach niemieckiej policji, cenie nieruchomości,
    zagrożeniach dla zdrowia spowodowanych hałasem, cenie pomiarów, lobby
    producentów sprzętu, ściszaniu muzyki w lokalu i wielu innych ciekawych
    rzeczach, które nie mają nic wspólnego z pytaniem postawionym przez autora

    Ja napisałem, że wzywanie policji nie ma sensu, gdyż policja reaguje zbyt wolno
    a wrzeszcząc towarzystwo przesuwa się zbyt szybko.

    W żaden sposób nie odniosłem się do problemów z mierzeniem natężenia hałasu,
    ponieważ problem ten nie dotyczy omawianego tu przypadku. Karę grzywny
    zakłócającym ciszę nocną wyrostkom można wymierzyć bez przeprowadzania pomiarów
    hałasu, sprawdzanie czy ich struny głosowe nie generują infradźwięków itd.

    pozdrawiam
    thewind