  • Data: 2008-10-08 11:51:57
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać dzikie psy?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    karol.ser wrote:

    > Dlatego że mam w sercu szacunek dla życia mam być trolllem?
    > A jak bym strzelał jak tkz myśliwi to byłby prawdziwym menem?

    To nie jesz miesa i nie zabijasz komarow ani wirusow ktore moga cie atakowac
    tez?

    Taki kundel zdziczaly nie ma respektu przed czlowiekiem to do piachu, piesek
    grzeczny juz z niego nie bedzie a w dodatku moze roznosic wscieklizne i koniec
    z mojej strony pisania na ten temat.

    Zdziczale stada psow to zagrozenie.