eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6131f2ea$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rvqlus27ynjp.zvmphj1oagel$.dlg@40tude.net>
    <6131fea0$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <JxyYI.24778$ed3f.2276@fx14.ams1>
    <6134ab30$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <94dZI.39629$ya7f.37666@fx10.ams1>
    <61360fa0$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <lXxZI.18419$C1F8.17863@fx04.ams1>
    <p1utyoo6qo92.zphsh822xf41$.dlg@40tude.net>
    <xBOZI.30917$64ef.13683@fx13.ams1>
    Date: Tue, 7 Sep 2021 21:27:00 +0200

    On Tue, 07 Sep 2021 18:56:29 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No ale jak się zgłosi taki o azyl na granicy to by nigdy przy takim
    > kryterium azylu nie dostał, a dostają.

    A tymczasem w Holandii afera, bo uchodzcy pojechali do kraju na
    wakacje, czyli nie bylo zagrozenia
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-09-03/holan
    dia-ubiegajacy-sie-o-azyl-afganczycy-wyjechali-do-kr
    aju-na-wakacje-oszukali-nas/

    Choc prawde mowiac - nie wiem czy sluszny.
    Nie wiadomo, kiedy wystepowali o ten azyl, moze wtedy zagrozenie w
    miejscu zamieszkania bylo, a niedawno w Kabulu bylo bezpieczniej ...
    ale przeciez juz nie jest.
    No i Talibowie obcokrajowcow traktuja grzeczniej, przynajmniej na
    razie ... pewnie nie dotyczy Amerykanow :)

    W Niemczech ponoc inna afera, bo z Afganistanu przylecieli starzy
    uchodzcy, czesto wczesniej deportowani ...

    J.