eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    <61308c8f$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <sgqa63$13c$1@gioia.aioe.org>
    <6130b7d8$0$537$65785112@news.neostrada.pl> <sgqehu$3g5$1@gioia.aioe.org>
    <6130c493$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <1erw5mhalxgxn$.choirhsqusm$.dlg@40tude.net>
    <6130caed$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <6130e2f8$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgr49c$129n$1@gioia.aioe.org>
    <6131bf0c$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgsn7d$1i51$1@gioia.aioe.org>
    <6131e390$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgsrh0$1ipt$1@gioia.aioe.org>
    <6131f2ea$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rvqlus27ynjp.zvmphj1oagel$.dlg@40tude.net>
    <6131fea0$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <JxyYI.24778$ed3f.2276@fx14.ams1>
    <6134ab30$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <94dZI.39629$ya7f.37666@fx10.ams1>
    <61360fa0$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 06 Sep 2021 23:59:13 GMT

    On 2021-09-06, Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> wrote:

    > Też byłbym tego zdania, zresztą nawet dałem przykład jak to białoruski
    > pogranicznik pogania kałasznikowem uchodźcę przez granicę. Tyle że już
    > prędzej widziałbym "furtkę prawną" w tym zagrożeniu, niż w wywodzeniu,
    > że skoro uchodźca ma złożyć wniosek na ręce strażnika SG, to jest
    > uprawniony do nielegalnego przekroczenia granicy żeby się do niego
    > dostać.

    No ja bym też nie szedł po lini, że ma mieć bezwarunkową mozliwość
    złożenia wniosku.

    A propos dyskusji akademickim, ktoś skomentował moje wcześniejsze
    pytanie, co by się stało, jakby Łukaszenko zaczął odsyłać afgańskich
    uchodźców do Afganistanu? Wiadomo, że raczej tego nie zacznie robić, bo
    jesli ta cała hucpa jest przez niego/Putina rezyserowana, to
    zniechęcałby w ten sposób nowe ofiary, ale co by się własnie stało,
    gdyby zaczą odyłać po jedenej dziennie osobie z tej koczującej grupy?
    Czy byłoby to zagrozenie bezposrednie?

    > Obiecuję, że już nie będę. W końcu jak ktoś nie rozumie za 3 razem,
    > to jaki jest sens tłumaczyć po raz czwarty...

    Można po prostu stwierdzic, że się w tej dyskucji nie zgodzicie i tyle,
    zostajecie przy swoim.

    --
    Marcin