    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gadu Gadu
    Date: Tue, 28 Dec 2004 12:33:21 +0100

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie może.
    > Ja sobie mogę coś wydrukować, co obciąży pana, a pan akurat był wtedy
    > zalogowany.
    > Może pan udowodnić, że pan tego nie pisał?
    > Raczej ciężko.
    > I co? Według pana tak sobie będzie można każdego zamknąć na podstawie np.
    > fałszywego donosu, jak za Stalina?

    Nie mówiac juz o tym że ja mogę sobie prywatnie, w rozmowie ze znajomym
    wypowiadac niepochlebne opinie do woli i o kazdym. Z resztą od kiedy to
    jest zakaz posiadania niepochlebnej opinni o kimś i zakaz jej wyrażania
    w prywatnej rozmowie?
    A niech się boi ten który podsłuchuje moją prywatna konwersację i ją
    upowszechnia bez mojej zgody.

    Mogę uważać, na podostawie całkowicie irracjonalnych przesłanek, że Pan
    Kowalski to pijak i złodziej, i mogę się z tego przekonania zwierzyć
    znajomemu, nawet na pismie. I nie musze słuszności tegoż nikomu udowadniać.
    Co innego jak wyjdę na ulicę i zacznę wykrzykiwać "Kowalski to pijak i
    złodziej".

    Opamiętajcie sie ludzie. Za chwilę do sądu będa sie chciały podawać
    sasiadki na podstawei dowodu z zeznania świadka
    "bo Kowalska powiedziała ze pani się puszcza, sama słyszałam przez
    dziurke od klucza jak mowiła w pralni Malinowskiej, aż sie z wrażenia
    rabnęłam głową w klamkę."

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl