  • 11. Data: 2003-01-28 10:11:33
    Temat: Re: Esemes
    Od: MM <w...@p...onet.pl>

    Prezes wrote:
    > te hola hola!!! czemu robisz ludzi w balona???

    > nie udostępnię ich nikomu i nie będę ich rozpowszechniać.
    > Dziękuję.
    >
    > a tu piszesz co innego

    to nie jest co innego.
    "służyć społeczeństwu" nie oznacza "rozpowszechniać"

    > Więc sie zastanów co piszesz

    moja rada, lepiej Ty się zastanów co piszesz

    MM

  • 12. Data: 2003-01-28 10:50:09
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 13. Data: 2003-01-29 00:39:23
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 27 Jan 2003 23:06:08 +0100, kapitan NEMO <b14afv$1df$1@news.tpi.pl>
    napisał/a:

    > Te wypełniłem .
    > i moja gosposia również :)

    Nie nazywaj swojej żony albo przyjaciółki gosposią.
    Ciekawa jestem jak ta druga połowa-nazywana gosposią czuje się,czy nie
    podle przypadkiem...

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 14. Data: 2003-01-29 06:37:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie nazywaj swojej żony albo przyjaciółki gosposią.
    : Ciekawa jestem jak ta druga połowa-nazywana gosposią czuje się,czy nie
    : podle przypadkiem...

    1) ciekawośc to pierwszy stopień
    2) co się wtrącasz nie proszona - przecież nawet ich nie znasz
    3) wilki morskie mają swoje prawa :-)

    poza tym pozdrowienai w środku tygodnia :)

    marcin