  • 11. Data: 2013-01-26 09:01:28
    Temat: Re: E-Deklaracje - VAT - błędy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail 7...@7...073122.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jesteś pewien, że do podpisywania deklaracji wysyłanych do 31.12.2012
    > używałeś niezerowej kwoty z deklaracji rocznej za 2011?

    oczywiście, że nie... ale o tym poniżej...

    > A łyżka na to niemożliwe -- bo wg rozporządzenia ma być podpisane
    > kwotą przychodu wykazaną w zeznaniu lub rocznym obliczeniu podatku za
    > rok podatkowy o dwa lata wcześniejszym niż rok, w którym składane są
    > deklaracje *W 2012 kwotą za 2010, w 2013 kwotą za 2011*
    > A, że zeznania składałes odpowiednio w 2011 i 2012 jest bez znaczenia
    > - istotne jest *za rok podatkowy*

    A łzka na to - Sherlocku - oczywiście że masz rację... ;-)
    O ja głupia....

    > Mnie nie -- dotychczasowe 4 wysyłki nie podpisywałeś kwotą z
    > deklaracji 2011 tylko z 2010

    Ano umknął mi ten niuans :)
    Ale poZostaje pytanie, dlaczego przeszłą deklaracja z "0" zamiast
    właściwego przychodu w PIT za 2011 - widzę, że trzeba jednak zadzwonić do
    US i sprawdzić - może PIT nie dotarł...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 12. Data: 2013-01-29 11:44:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 25 Jan 2013 08:54:37 +0000 (UTC), w
    <X...@1...0.0.1>, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Eureka. Coś mnie tknęło przed wysłaniem posta.
    > Więc rozwiązanie dla potomnych :)
    > Co prawda mamy rok 2013, ale aplikacja nadal pyta o kwotę z deklaracji za
    > 2011. Co z tego, tak naprawdę chce kwotę z 2012....

    Aplikacja pyta nadal o kwotę za 2010 rok. A trzeba od nowego roku wpisać kwotę
    za 2011 r.

    Trzeba odinstalować starą e-deklarację i ściągnąć&zainstalować nową ze stron
    MF. Wtedy już będzie prawidłowe pytanie o kwotę za 2011 r.

    Też się naciąłem.

  • 13. Data: 2013-01-29 15:02:49
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 26.01.2013 01:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Lukasz k...@a...pl[usun] ...

    > zakładam, że mając UPO nie muszę niczym martwić, ale chyba na
    > wszelki wypadek zadzwonię do mojego US i sprawdzę, czy napewno
    > dotarła deklaracja.

    UPO jest poświadczeniem że deklaracja została poprawnie(w sensie
    technicznym) złożona. Trzeba ją zachować, wydrukować i nikt nie może
    zarzucić że nie złożyło się deklaracji.