  • 1. Data: 2010-02-16 09:55:07
    Temat: [prasówka] Dzielni i bohaterscy
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    Dzielni i bohaterscy łowcy haków w akcji:
    http://fakty.interia.pl/news/pomogl-policji-stracil-
    komputer,1439333/600bd8ff8c340a70559ecec3f70b676f
    link skrócony:
    http://skroc.pl/dzielni

    Przyjmuję zakłady:
    - czy komputer został w ogóle w tym czasie przekazany przebiegłemu do analizy,
    - czy nieustraszonym łowcom haków uda się znaleźć na komputerze pirackie
    oprogramowanie i przedstawić zarzuty właścicielowi.

    :))

    mi

  • 2. Data: 2010-02-16 10:26:01
    Temat: Re: [prasówka] Dzielni i bohaterscy
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    LOL

    tyle slowem komentarza:D

  • 3. Data: 2010-02-16 10:26:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mi pisze:
> [...]
    > - czy nieustraszonym łowcom haków uda się znaleźć na komputerze pirackie
    > oprogramowanie i przedstawić zarzuty właścicielowi.

    Och, ja tam nie jestem taką sprawą zaskoczony - kiedyś znalazłem na
    chodniku pudełko po amunicji z jednym nabojem od KBKS w środku. Zabrałem
    je, żeby jakiś małolat krzywdy sobie nie zrobił, a w wolnej chwili w
    swojej naiwności zaniosłem to na komisariat.

    Skończyło się na akcie oskarżenie o nielegalne posiadanie amunicji, na
    szczęście sprawę są (ledwo powstrzymując się od śmiechu) umorzył.

    Debilka prokurwatorka musiała chyba normę wyrobić... Ale przynajmniej w
    razie czego łatwo mnie znaleźć - zdjęcie i odciski są :D

  • 4. Data: 2010-02-16 11:27:47
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > Debilka prokurwatorka musiała chyba normę wyrobić... Ale przynajmniej w
    > razie czego łatwo mnie znaleźć - zdjęcie i odciski są :D

    i badz tu czlowieku prawym obywatelem - zawsze sie jakis pierun trafi
    sir

  • 5. Data: 2010-02-16 11:54:48
    Temat: Re: Dzielni i bohaterscy
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 16 Lut, 10:55, "mi" <m...@o...pl> wrote:

    Aaa Myślibórz to wiele tlumaczy.

  • 6. Data: 2010-02-16 13:34:40
    Od: "mi" <m...@o...pl>

    > _Skończyło_się_na_akcie_oskarżenia_ o nielegalne posiadanie amunicji

    A w tym samym czasie nieustraszona menda* prokuratorska doprowadziła do upadku 3
    przedsiębiorców we Wrocławiu... nie posiadając przy tym żadnych dowodów. O ile
    wiem _akt_oskarżenia_ _nie_został_wydany_ do tej pory. Inna menda*, tym razem
    sędziowska, zaakceptowała wniosek o areszt oparty o owe wysokie
    prawdopodobieństwo popełnienia przestępstwa. Trzech przedsiębiorców zostało
    doprowadzonych do bankructwa.

    Menda* prokuratorska została zesłana do rejonówki (dobrze, że nie skończyło się
    na klapsie albo naganie słownej). Za to menda* sądowa, wicie, rozumicie, jest
    niezawisła.

    Kto za to zapłaci? Pan zapłaci, pani zapłaci...

    *) za PWN: obraź. o kimś odrażającym moralnie. Nie mam najmniejszej ochoty ani
    zamiaru bawić się w maniery w stosunku do ludzi tego nie wartych, stanowiących
    realne zagrożenie dla mnie i innych zwykłych obywateli

  • 7. Data: 2010-02-16 16:28:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy nieustraszonym łowcom haków uda się znaleźć na komputerze pirackie
    > oprogramowanie i przedstawić zarzuty właścicielowi.

    Przykre, ze ktoś uznał w sparwie o dzieciecą pornografię za dowód uznał
    laptop, a nie sam film, który spokojnei można było zabezpieczyć poprzez
    jego skopiowanie na trwały nośnik; Przy okazji policjanci poderżnęli pracę
    operacyjną, bo kolejna osoba, któa przez przypadek trafi na coś w sieci
    zamiast ich powiadomić, po prostu film wywali.