  • Data: 2007-07-02 12:06:21
    Temat: Re: Dziedziczenie abonamentu RTV
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 10:57:33 +0200, Pawel Muszynski napisał(a):

    > A dlaczego im się należy?
    >
    > Na jakiej podstawie?
    >
    > Bo wg mnie to powinni się cieszyć, że było płacone od listopada...

    To zależy co dalej było z odbiornikiem ... czy stałeś się jego
    posiadaczem czy nie. Bo jeżeli nie, to wtedy nie tylko nie należy się,
    ale i *być może* należałby ci zwrot nadpłaconego abonamentu.

    Jeżeli zaś odziedziczyłeś telewizor po ojcu, to należy się, bo w końcu
    używałeś .... Chyba że tak czy inaczej płacisz za swój, wtedy się nie
    należy :)

    p. m.