  • Data: 2003-10-02 20:49:18
    Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza - siedziba
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia czw 2. października 2003 07:38 ktoś podpisujący się jako
    Patryk napisał(a):

    > Witam
    > Przymierzam sie wlasnie do otworzenia dzialalnosci gospodarczej. Jak
    > wiadomo w Urzedzie Gminy musze podac siedzibe prowadzonej dzialalnosci. Z
    > roznych wzgledow moze to byc tylko lokal ktory wynajme po zalozeniu
    > dzialalnosci. Z kolei dzialalnosci nie zaloze bez siedziby. Jak to nalezy
    > rozegrac. Musze napisac jakas umowe wstepna ktora pokaze w Urzedzie Gminy
    > i po zalatwieniu wszytskich formalnosci zwiazanych z zalozeniem
    > dzialalnosci, napisze juz konkretna umowe najmu lokalu na firme ? Jest to
> [...]

    Organ rejestrującyw UG nie wymaga żadnych zaświadczeń o prawie do lokalu.
    Jak lubisz, możesz podać jako siedzię nawet Sejm RP. O ile posłowie się nie
    zdenerwują potem :-)

    Podobnie z nazwą firmy. UG zarejestruje także nazwę Sony. A Twoja broszka
    dopilnować legalności nazwy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.