  • Data: 2008-03-05 22:45:11
    Temat: Re: Dwukrotne ubezpieczenie mieszkania
    Od: SlaVa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 11:35, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Agent pisze:

    [ciach]

> [...]

    Jeżeli nie odpowiadają Ci warunki, jakie proponuje Ci bank przy
    kredycie hipotecznym, możesz zrezygnować z tego banku ;)

    wiadomościnews:fqhmfr$8c4$1@inews.gazeta.pl...

    > Coś mi się przypomina, że ubezpieczyc to możesz sobie w kilku firmach, ale
    > odszkodowanie należy się tylko jedno. Ważne są oba ubezpieczenia, ale tylko
    > z jednego należy sięodszkodowania, a od ktorego to już Twoja decyzja. Z tym
    > że w twoim przypadku, to Ty masz chyba jedną umowę ubezpieczenia, tę którą
    > Ty podpisałeś, drugą chyba zawarł bank tyle że tobie każe za nią płacić...

    Ubezpieczenie można mieć nawet w kilku firmach, ale przy szkodzie
    wypłata jest ze wszystkich w równej części.

    > Ale pytanie do banku: jeżeli sąsiad zaleje Ci mieszkanie, to kto będzie miał
    > je wyremontować?? Ty za swoje pieniądze, czy bank za odszkodowanie które
    > wziął?? Na chłopski rozum to bank o tym nie musi wiedzieć, a Ty bierzesz
    > odszkodowanie od swego ubezpieczyciela i remontujesz.

    Bank, jako cesjonariusz musi wiedzieć o wszystkim co się tyczy
    przedmiotu cesji. Jeśli nie zgłosisz w banku, że była szkoda, to
    łamiesz umowę kredytu, a także przy zgłaszaniu, jeśli nie
    poinformujesz ubezpieczyciela, że jest cesja na przedmiocie
    ubezpieczenie, to łamiesz prawo.Utajasz istotne informacje ;)

    > Tylko po co dwa razy
    > płacić za wypadki losowe, zapytaj się banku kto pokrywa koszty remontu po
    > wypadkach losowych.
    >
    > Pozdro przemek

    Odszkodowanie zostanie wypłacone zgodnie z dyspozycją cesjonariusza, w
    tym wypadku wypłata nastąpiła by na konto banku (zapewne jako zaliczka
    na ewentualne opóźnienia w płatnościach rat, bądź jako nie
    oprocentowany depozyt, do rozliczenia pod koniec okresu
    kredytowego ;) )

    SlaVa