  • 21. Data: 2005-11-16 17:27:36
    Temat: Re: Dowód odobisty - po co? [OT]
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lewis" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dlff38$rma$1@news.onet.pl...

    > A samrujesz na regionalne.białystok
    > chyba ze to inny qwerty ale IP ten sam z CSK i mail ten sam...

    No bo to ja. ;] Tylko powiedz mi, dlaczego nadajesz z Olsztyna ? Student ?
    :D

  • 22. Data: 2005-11-16 17:35:24
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > No bo to ja. ;] Tylko powiedz mi, dlaczego nadajesz z Olsztyna ? Student ?
    > :D

    A Ty mi powiedz dlaczego jesteś przekonany ze nadaje z Olsztyna?? :P
    IP pochodzi z neostrady z Białegostoku...

    Lewis
    red GSF 400

  • 23. Data: 2005-11-16 17:37:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A Ty mi powiedz dlaczego jesteś przekonany ze nadaje z Olsztyna?? :P
    > IP pochodzi z neostrady z Białegostoku...

    Host: ale10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nazwa sieci:NEOSTRADA-ADSL
    Kraj:PL
    Pula adresów IP:83.26.0.0 - 83.26.95.255

    Opis sieci:
    Neostrada Plus
    Olsztyn
    TPNET
    for abuse: a...@t...pl

  • 24. Data: 2005-11-16 17:54:17
    Temat: Re: Dowód odobisty - po co?
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2005 18:07:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Teoretycznie brak dowodu jest wykroczeniem. W praktyce, to chyba
    > sporadycznie ściganym, ale to już inna sprawa.

    Moja 13-letnia siostra nie ma jeszcze dowodu ... popelnia wykroczenie?!
    CHyba nie. A jak ustalic wiek osoby, ktora nie ma przy sobie dowodu?
    Przeciez w wieku lat (dajmy na to) 17 nie trzeba miec zadnego dokumentu ze
    zdjeciem i data urodzin.

  • 25. Data: 2005-11-16 18:26:41
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Opis sieci:
    > Neostrada Plus
    > Olsztyn
    > TPNET
    > for abuse: a...@t...pl

    no to trzeba podać abouse do abouse ze wprowadzają ludzi w błąd :P
    Jestem z białego... komu wierzysz?

    Lewis
    red GSF 400

  • 26. Data: 2005-11-16 18:28:16
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > CHyba nie. A jak ustalic wiek osoby, ktora nie ma przy sobie dowodu?
    > Przeciez w wieku lat (dajmy na to) 17 nie trzeba miec zadnego dokumentu ze

    Bodajże legitymacje szkolną... :P
    Chyba ze nie interesują Cie żadne ulgi płynące z tytułu jej posiadania

    Lewis
    red GSF 400

  • 27. Data: 2005-11-16 19:34:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > no to trzeba podać abouse do abouse ze wprowadzają ludzi w błąd :P
    > Jestem z białego... komu wierzysz?

    Tobie, tylko mocno się zdziwiłem, że niby nadajesz z innego miasta. :P Może
    podpada to pod jakiś paragraf, że wprowadzają człowieka w błąd. ;]

  • 28. Data: 2005-11-16 19:46:41
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Tobie, tylko mocno się zdziwiłem, że niby nadajesz z innego miasta. :P
    > Może
    > podpada to pod jakiś paragraf, że wprowadzają człowieka w błąd. ;]

    no no no lepiej nic nie mówić bo jeszcze wyjdzie ze to moja wina ze oni sie
    mylą :P będą usilnie wciskać ze to ja ich wprowadzam w błąd...
    a z resztą dla mnie to nawet lepiej, nie Ty pierwszy myślisz ze jestem z
    Olsztyna...
    jak dla mnie to moze zostać jak jest... :P

    Lewis
    red GSF 400

  • 29. Data: 2005-11-16 19:56:59
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2005 19:28:16 +0100, Lewis napisał(a):

    > Bodajże legitymacje szkolną... :P
    > Chyba ze nie interesują Cie żadne ulgi płynące z tytułu jej posiadania

    Legitymacja szkolna nie jest wymagana. W wieku lat 17 mozna juz nie chodzic
    do szkoly :)

  • 30. Data: 2005-11-16 20:02:38
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Legitymacja szkolna nie jest wymagana. W wieku lat 17 mozna juz nie
    > chodzic
    > do szkoly :)

    Ale mówiłeś o 13-letniej siostrze :P
    Bo 17 lat to (sory za wyrażenie) pojebany wiek... nie masz praktycznie
    zadnych praw a podlegasz już pod paragrafy, prawka nie mozesz wyrobić, wypić
    też wg prawa nie możesz wogóle 17 lat to zaprzeczenie zaprzeczeń wszystko
    sie wyklucza najlepiej zahibernować sie na 12 miesięcy... aghrrr porażka
    całe szczęście ze mi zostało już tylko 6 mies....

    Lewis
    red GSF 400