eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDostawca internetu robi co chce, prosze o porade › Re: Dostawca internetu robi co chce, prosze o porade
  • Data: 2005-06-21 16:57:27
    Temat: Re: Dostawca internetu robi co chce, prosze o porade
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tiger" napisał w wiadomości
    news:42b82afd$0$2138$f69f905@mamut2.aster.pl...

    Tak na wstepie to dzieki za zainteresowanie

    >> 1 Jak wymusić na firmie uznanie reklamacji w której żądałem anulowania
    > opłat
    >> za okres awarii łącza t.j. od listopada 2004? Ustawowy okres
    >> odpowiedzenia
    >> na reklamacje minął, więc została ona całkowicie uznana.
    >
    > Sam sobie odpowiedziales :-)

    Wiem że sam sobie odpowiedziałem. Reklamacja i żądanie anulowania opłat
    powinno zostać uznane. Zapytam troszku bezczelnie, co z tego skoro ta firma
    dostarcza mi wezwanie do zapłaty rzekomo zaległych abonamentów.

    > Sprawdz tylko, czy odpowiedz na Twoja
    > reklamacje ma stempelek poczty (nadania) z odpowiednim terminem, czy masz
    > potwierdzenie nadania faksu (dodatkowo wez billing). Sprawdz czy termin
    > 30-dniowy +1 zgadza sie - to +1, to termin na dostarczenie poczty
    > poleconej
    > z odpowiedzia na reklamacje... o ile dobrze pamietam. Zbierz dokumentacje.
    > Jedna z form dokumentacji moze byc log z firewalla na Twoim komputerze,
    > ktory swiadczylby o polaczeniach, ktore wykonywal Twoj komputer (a
    > jednoczesnie - czy Internet dzialal, czy nie).

    Reklamacje mailowe składałem juz 5 pażdziernika, i ponawiałem je
    przynajmniej 1-2 razy w miesiacu. Mam te maile zachowane.
    Faksem reklamacje posłałem 17 lutego i mam potwierdzenie nadania. Pozniej
    dałem juz sobie spokój z pismami skoro na zadno nie raczyli odpowiedzieć.
    Jedyna odpowiedz jak przyszła ma stempel poczty 8 czerwca a odbiór
    podpisałem 9 czerwca.
    Tutaj wszystkie teminy są z mojej strony zachowane.


    >> 2 Jak wymusić uzyskanie tego uznania reklamacji na piśmie? Tak bym miał
    >> pewność że nigdzie nie widnieje jako dłużnik?
    >
    > Nie musisz. Automatycznie jest uznana po niedotrzymaniu przez ISP okresu
    > 30+1 dniowego.

    Może i nie muszę, ale ponawiam pytanie, co z tego kiedy Artiom sp. z o.o.
    Wrocław dostarcza mi wezwania do zapłacenia rzekomo zaległych abonamentów i
    odcina dostęp do netu z powodu nie uiszczenia opłat.
    >
    >> 3 Jak rozstać się z firmą wychodząc z tego bez sztucznie stworzonego
    >> zadłużenia?
    >
    > 1. Okres przerwy w dostawie Internetu powyzej 7 dni;

    No własnie, który to konkretnie paragraf. Coś znależć nie mogę.

    > Jezeli masz uznana reklamacje dot. konkretnego okresu i w dalszym terminie
    > zaleglosc nie wieksza, niz 30-dniowa - nie mieli prawa Cie odciac i w tej
    > sytuacji mozesz liczyc 7 dni. Pamietaj o zbieraniu dokumentacji!!! Bedzie
    > Ci
    > przydatna, jezeli bedziesz mial z ta firma rozmowe o zlozeniu sprawy w
    > sadzie. Jezeli przedstawisz im dosc mocny material dowodowy, to nawet Cie
    > nie powinni pozwac.

    No własnie niby mam te reklamacje i jej wszystkie żądania uznane bo nikt na
    nia nie odpowiedział, ale nie jest uznana bo firma żąda zapłaty za
    niedziałajace przez 6 miesięcy łącze.

    Jak wybrnąć z tej sytuacji nie trafiając na jakies listy dłuzników?

    pozdrowienia
    czubcia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1