    From: MichalP <m...@i...elzab-ito.com-ito.pl.hahaha>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domeny PL
    Date: Thu, 25 Nov 2004 16:11:13 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@xm126.internetdsl.tpnet.pl

    szerszen wrote:

    > nawet jakbys zarejestrowal microsoft.pl i geant.pl nie naruszasz prawa
    > naruszysz je dopiero wtedy kiedy zaczniesz sie pod nich podszywac lub
    > prowadzic podobna dzialanosc pod tymi adresami

    To jeszcze jedno pytanko (cała kwestia) doprecyzowujące.

    Co mam myśleć o domenach takich jak nato.pl, prad.pl, bialy.pl, które to
    pochodzą od bardzo ogólnych słów/kwestii. Zatem ty twierdzisz, że każdy
    może sobie takie coś zarejestrować, chyba, że istnieją firmy mające
    takie nazwy (i obszary działalności się pokrywają)...

    Notabene do niedawna istniały takie domeny jak microsoft.pl,
    allegro.com.pl, czy mbank.pl. Wszystkie one odnosiły się do innych
    podmiotów niż te, o których myślimy w pierwszej kolejności. Wiesz może
    na jakiej drodze "prawidłowe" firmy odzyskały te domeny?

    Przecież zawsze prowadząc serwis np. z oknami PCV mogę zarejestrować
    sobie domenę dajmy na to rzad.pl i liczyć na dużą liczbę klientów. A
    przecież nie wchodzę w paradę Rządowi, więc nie nastąpi konflikt
    interesów...

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Prusko