    From: "katastralny" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Date: 27 Jun 2007 18:05:38 +0200

    > IMVHO - naciskasz jednak w złym miejscu.
    >  Co by Ci dało, jakbyś wiedział ze ma dochód, skoro nie jesteś w stanie
    > go zająć?

    Zasadniczo racja.

    >  Na .prawo było sporo opisów, kiedy to komornicy zajmowali PRZYCHÓD
    > lub MAJĄTEK firmy w róznych formach, zupełnie nie dbając o to czy
    > firma ma dochód czy straty.

    No tak, ale żeby COKOLWIEK zająć, to ta kasa musi się znaleźć np. na koncie - a
    tutaj nigdzie jej nie widać (prócz rachunków czy faktur). A dłużnik twierdzi,
    że dg przynosi dochód poniżej najniższej pensji no i imo d.pa zbita://

    >  No ale jakby miał dochód to co by się zmieniło?
    >  Pomysłu nie mam, usiłuję dojść jedynie w czym pokładasz nadzieję
    > w razie wykazania dochodu?

    Racja.
    Chodzi mi raczej o kasę z tyt. tego dochodu, sam już nie wiem..::///