  • Data: 2005-01-17 23:10:05
    Temat: Re: Dlaczego Zydzi boja sie lustracji
    Od: "J&B" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ..akurat znam z autopsji metody nacisku sbeków aby człowieka zrobić
    kapusiem,Jak człowiek umiejetnie głupa walił to z ciebie rezygnowali.Ale
    mam kolegę , który na tym samym przesłuchaniu ( w tej samej sprawie)
    podpisał współpracę z SB ( sam nas powiadomił zaraz po przesłuchaniu ,
    podpisał dla swietego spokoju), wiem ,że na nikogo nie doniósł, ale gdzieś
    jego papiery są. Mimo wszystko jestem za, chcę wiedzieć kto na mnie donosił.
    zdrowaśki