  • Data: 2010-11-25 00:16:15
    Temat: Re: Darowizna na konto
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/24/2010 4:08 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Aczkolwiek trzeba przyznać, że podstawa do przyczepienia się
    > wygląda mocno, to "powołanie (się) na Kaczyńskiego" może być skuteczną
    > linią obrony ;)

    1.
    po co sie samemu plątać skoro nie trzeba

    2. decyzja w stosunku do jednego podatnika (czytaj kaczynskiego) nie
    wyznacza prawa w stosunku do drugiego (czytaj łosia co się podłożył i
    nie ma brata prezydenta).

    a swoją drogą chciałbym wreszcie zobaczyc decyzję US co do kaczynskiego,
    bo zdaje sie, ze zamieciono sprawe pod dywan
    czyli US nawet nie odważył się sprawy tknąć bo za bardzo śmierdziała.