  • Data: 2004-07-14 12:57:46
    Temat: Re: Dalsze losy mandatów
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:cd36s2$jqb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Dariusz Pełka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie bedzie mogla. Mandat odejdzie w niebyt. Tak jakby nigdy nie istnial.
    > Okres przedawnienia wynosi tu 3 lata.

    Ej, a czy czasem mandat nie przychodzi właśnie na... właściciela pojazdu?
    Bo coś o tym w "Dzwonię do Pana/Pani.. było".
    Policja nasza kochana twierdziła, że nie ma technicznych możliwości
    stwierdzenia kto prowadził i tylko na podstawie numeru rejestracyjnego mogą
    ścigać....

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski