    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czytelny Podpis - drugie imie
    Date: Sat, 22 Apr 2006 21:47:56 +0200

    witek napisał(a):
    > Nie róbmy problemu tam gdzie go nie ma.
    Zgadzam się! Tylko, że to często urzędnicy robią problemy tam, gdzie ich
    nie ma (przykład podałem wcześniej). Nawiasem mówiąc niejednokrotnie to,
    co ktoś "władny" u mnie zakwestionował jako nieczytelny podpis było po
    prostu podpisem takim samym jakie m.in. figurują w pozycji "podpis" w
    moich dokumentach tożsamości (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy i inne).

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____