    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czytelny Podpis - drugie imie
    Date: Fri, 21 Apr 2006 23:46:16 +0200

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Uwarunkowania prawne mówią: nie istnieje coś takiego, jak "czytelny
    > podpis". Od Twojej asertywności zależy to, co się będzie działo dalej ;-)

    Kiedyś ktoś "ynteligentny" w pewnym banku, któremu dano "moc", cofnął mi
    wniosek kredytowy, gdyż stwierdził, że podpis ma być czytelny. Gdy
    zaproponowałem, że ze względu na mój mało czytelny charakter pisma
    podpiszę się literami drukowanymi, pani, która mnie obsługiwała
    zaprotestowała: "drukowanymi nie wolno, bo jak pan drukowanymi podpisze
    to na pewno panu odrzucą!" :-D
    Nie pamiętam jak w końcu podpisałem, ale zdaje się, że grafolog mógłby
    mieć problem z udowodnieniem, że to był mój podpis ;-) (czego nie można
    by powiedzieć o podpisie, który ktoś uznał za nieczytelny, mimo, że np.
    pani przyjmująca wniosek nie miała problemu żeby odczytać z niego moje
    nazwisko). Ale na szczęście wniosek przeszedł po "poprawce". :-)
    Zawsze w takich sytuacjach przypomina mi się historia pewnego człowieka,
    który na polecenie urzędniczki "czytelnego podpisania się" reagował
    słowami "jak czytelnie, to niech pani podpisze, bo ja mam słabo czytelny
    charakter pisma". :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____