    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Date: Mon, 18 Jun 2007 00:02:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 17 czerwca 2007 21:59
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f543s7$6lq$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > ???

    No światło to stan. Więc wystarczy zarejestrowanie 1 klatki obrazu żeby już
    mózg wiedział, że są ==> coś jedzie. Zarejestrowanie ruchu wymaga dłuższego
    czasu, bo wymaga większej ilości próbek. Wydłuża to czas reakcji oraz
    sprawia że czasami nie zauważamy jadącego samochodu, jeżeli szybko
    przemiatamy wzrokiem teren.

    Mówię oczywiście o sytuacji miejskiej, gdy wokoło mamy mnóstwo stojących aut
    i jadące się gubi ,,w tle'' o ile nie ma świateł.

    > Jeśli nie żartujesz, to chyba jesteś przypadkiem dla okulisty.

    Nie żartuję. Jak mówię, od 10 lat jestem gorącym zwolennikiem świateł i
    bardzo się ucieszyłem jak w końcu to wprowadzili.

    > A te klatki w twoich oczach... to ile jest ich na sekundę ?? Po ile
    > sekundach rejestrujesz ruch ??

    Nie prowadziłem badań, ale po czasie większym niż stan. Zwłaszcza jeśli to
    jest wolny ruch.

    > A ja odróżniam od razu auto jadące od aut stojących niezależnie od tego
    > czy mają zapalone światła.

    Po dłuższym czasie niż światła.

    > No i co w związku z tym? Dlatego że niektórzy "zapominali" czy źle
    > ocenili

    Ale jaka ocena jest dobra? Wg mojej oceny 100% czasu. Wg Twojej np. dopiero
    jak nic nie widać. I?

    > kiedy trzeba włączyć światła to wszyscy muszą za to płacić ?

    Płacić? Włączenie świateł nic nie kosztuje, a podnosi bezpieczeństwo i jest
    naprawdę bardzo ważne.

    > Naprawdę jest/było jakieś badanie które wykazywało związek
    > przyczynowo-skutkowy między kolorem samochodu a tym kiedy ktoś zapalał
    > światła. Moim zdaniem każdy zapała światła kiedy mu było ciemno. A to
    > nie ma nijakiego związku z kolorem jego samochodu.

    Ma ma... Ludzie lubiący się maskować wybierają asfaltowe auta....

    > Nikt ci nie bronił jeździć. Ale dlaczego ja ma być do tego zmuszony?? Bo
    > ty jeździłeś??

    Bo ja też chcę tego, co daję tobie. Ja jeżdżę i ty masz bonus. Ja też chcę
    cię widzieć i skoro nie chcesz sam z siebie, to teraz musisz i bardzo
    dobrze.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/