  • 1. Data: 2008-05-08 23:14:10
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Aman" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g0014t$irc$1@inews.gazeta.pl...

    > Kupiłem na Allegro bilety na mecz Polska Chorwacja przez Kup Teraz
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=361743048 po cenie nominalnej.
    >
    > Ale osoba rząda sobie za wysyłkę 2500 zł . Czy mogę to podciągnąc pod
    jakiś
    > paragraf? Przecież oczywista sprawa jest , że tyle wysyłka kosztować nie
    będzie
    > czyli jest to wyłudzenie
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Aman

    Hehehe ;-).

    Ale co sprzdajacy od Ciebie wyludzil ?

    Jasno napisane jaki jest koszt wysylki, zwyczajnie jak nie pasuje
    to ide do innego "sklepu".

    Ja wiem, ze te bilety beda dostarczone zlotym rydwanem przez Kleopatre ;-).

    Jedyne do czego mozna sie przyczepic to uczciwosc sprzedajacego
    w stosunku do alegro, bo widzialy galy co braly.

  • 2. Data: 2008-05-08 23:17:28
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > Ja wiem, ze te bilety beda dostarczone zlotym rydwanem przez Kleopatre ;-).

    a jak beda dostarczone kurierem za 30 zł ? to nie bedzie wyludzenia?

    Pozdrawiam

    Aman

  • 3. Data: 2008-05-08 23:22:48
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    > a jak beda dostarczone kurierem za 30 zł ? to nie bedzie wyludzenia?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Aman

    Wycenil pakowanie na "2470 zl".

    Ma bardzo wartosciowe dlonie ;-).

    Takie aukcje omija sie z daleka, a nie szuka dziury w calym.

  • 4. Data: 2008-05-08 23:26:19
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    > Wycenil pakowanie na "2470 zl".

    to prosze o przedstawienie faktury lub rachunku za opakowanie tyle warte.
    Albo chce odbior osobisty :)

    > Takie aukcje omija sie z daleka, a nie szuka dziury w calym.

    Zwykle omijam , ale konikom chętnie życie uprzykrze , jeżeli to możliwe.

    Pozdrawiam

    Aman

  • 5. Data: 2008-05-09 02:23:34
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Aman wrote:

    > to prosze o przedstawienie faktury lub rachunku za opakowanie tyle
    > warte. Albo chce odbior osobisty :)

    > Zwykle omijam , ale konikom chętnie życie uprzykrze , jeżeli to
    > możliwe.

    Jestes strasznym hipokryta.

    M.

  • 6. Data: 2008-05-09 05:46:42
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Aman pisze:

    > to prosze o przedstawienie faktury lub rachunku za opakowanie tyle warte.
    > Albo chce odbior osobisty :)

    Ale on wycenia swoj czas , a nie papier/koperte itd

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2008-05-09 07:46:35
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Ale co sprzdajacy od Ciebie wyludzil ?

    Ja to moze opisze inny przypadek.

    Przedmiot: 3.70 zł
    Koszty wysyłki: nie podano.

    Kupiłem ...

    Przychodzi mail od sprzedawcy o kosztach w kwocie 6.90 zł.

    A przedmiot jest na tyle mały, ze nawet 50 gram w liście nie osiągnie,
    czyli koszt przesyłki jest ponizej 2 zł.

    Oczywiscie odpisałem zeby "się wypchał".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 8. Data: 2008-05-09 07:51:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    KsZZysiek pisze:

> [...]
    >
    > A przedmiot jest na tyle mały, ze nawet 50 gram w liście nie osiągnie,
    > czyli koszt przesyłki jest ponizej 2 zł.

    Chcesz, żeby wysłał listem zwykłym? Polecony priorytet kosztuje
    4,30zł, jeśli dodać vat to 5,25zł, jeszcze koperta.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2008-05-09 15:55:23
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Chcesz, żeby wysłał listem zwykłym? Polecony priorytet kosztuje
    > 4,30zł, jeśli dodać vat to 5,25zł, jeszcze koperta.

    i bombelki! :P

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 10. Data: 2008-05-09 18:55:12
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Chcesz, żeby wysłał listem zwykłym? Polecony priorytet kosztuje

    Przeciez jasno napisał: przesyłka ekonomiczna: 6.90 zł

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/