eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można sprzedać samochód nie zarejestrowany na obecnego właściciela? › Re: Czy można sprzedać samochód nie zarejestrowany na obecnego właściciela?
  • Data: 2007-07-09 11:37:50
    Temat: Re: Czy można sprzedać samochód nie zarejestrowany na obecnego właściciela?
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bolek napisał(a):
    > Użytkownik "abc__xyz" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mozesz...
    > tylko jesli nie dopelniles obowiazkowych formalnosci przy zakupie (chyba 30
    > dni na rejestracje) mozesz miec nieprzyjemnosci ze strony US i wydzialu
    > komunikacji

    jezeli nie byla oplacona w US umowa kupna-sprzedaży, to może mieć
    nieprzyjemności z US (termin chyba 14 dni), natomiast ja kiedyś
    zapłaciłem podatek od czynności cywilno-prawnych po 8 miesiącach i
    kosztowało mnie to tylko kilka zł odsetek. jeśli chodzi o rejestrację to
    trzeba to zrobić chyba w ciągu 30 dni, ale nie ma żadnych konsekwencji
    za przekroczenie tego terminu i WK nie robi żadnych problemów.

    --
    ganda