  • 1. Data: 2003-01-29 17:14:31
    Temat: Czy dziadkowie moga wystapic do sadu o widzenia wnuka?
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    Witam!
    Sytuacja taka:
    Rodzice sie rozwodza - rozwod w trakcie. Matka zabrala dziecko i nie
    pozwala sie z nim widywac ani ojcu, ani jego rodzicom, czyli dziadkom ze
    strony ojca. A wlasciwie to nikomu z rodziny ojca.
    Pytanie:
    Czy dziadkowie moga wystapic do sadu o przyznanie widzen z wnukiem? Czy to
    tylko w tej sytuacji prawo ojca?
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 2. Data: 2003-01-29 17:17:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...75.33.
    142...
    > Czy dziadkowie moga wystapic do sadu o przyznanie widzen z wnukiem? Czy to
    > tylko w tej sytuacji prawo ojca?

    Dziadkowie mogą wnosić o ustalenie kontaktów z małoletnimi wnukami
    ...wniosek w 2 egz. i propozycja jak ten kontakt miałby wyglądać ...
    wpis od sprawy 30 zł...
    może dojść do sytuacji ,że zostaną zlecone badania RODK czy taki kontakt
    będzie miał dobry wpływ na rozwój dziecka ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-30 09:40:53
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > Dziadkowie mogą wnosic o ustalenie kontaktów z maloletnimi wnukami
    > ...wniosek w 2 egz. i propozycja jak ten kontakt mialby wyglądac ...
    > wpis od sprawy 30 zl...
    > moze dojśc do sytuacji ,ze zostaną zlecone badania RODK czy taki
    > kontakt bedzie mial dobry wplyw na rozwój dziecka ...
    >
    > Sandra

    Super. Dzieki.
    A czy mozesz jeszcze napisac, jakie sa szanse, co mozna wydebic i ile to
    moze trwac? No i czy konieczny bedzie adwokat?
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 4. Data: 2003-01-30 09:48:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A czy mozesz jeszcze napisac, jakie sa szanse, co mozna wydebic i ile to

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    że jak???

  • 5. Data: 2003-01-30 14:49:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > A czy mozesz jeszcze napisac, jakie sa szanse, co mozna wydebic i ile to
    > moze trwac? No i czy konieczny bedzie adwokat?

    jak mi napiszesz co chcesz wydebic :-)

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-31 16:25:36
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > jak mi napiszesz co chcesz wydebic :-)

    No zeby mogli brac dziecko ze dwa razy na miesiac na weekendy.
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 7. Data: 2003-01-31 16:32:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...75.33.
    142...

    > No zeby mogli brac dziecko ze dwa razy na miesiac na weekendy.

    to nawet skromnie :-) możesz o to wnioskować a także możesz zaproponować
    więcej np. w okresie wakacji jakis okres spedzenia czasu z dziadkami
    ...pamietaj jedno papier wiele wytrzyma a sąd koncowe decyzje podejmie sam
    ...pewnie i mamuska stanie okoniem ... udawały sie takie sprawy ale w
    przypadku gdy mamusia nie miała jakis odchylen i zdawała sobie sprawe czym
    jest dla dziecka kontakt z dziadkami ...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-02-01 19:26:32
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@m...on.megapolis.pl>

    > to nawet skromnie :-) mozesz o to wnioskowac a takze mozesz
    > zaproponowac wiecej np. w okresie wakacji jakis okres spedzenia czasu
    > z dziadkami ...pamietaj jedno papier wiele wytrzyma a sąd koncowe
    > decyzje podejmie sam ...pewnie i mamuska stanie okoniem ... udawaly
    > sie takie sprawy ale w przypadku gdy mamusia nie miala jakis odchylen
    > i zdawala sobie sprawe czym jest dla dziecka kontakt z dziadkami ...
    >
    > Sandra

    Niestety matka jest zawzieta razem ze swoimi rodzicami, i na 100% bedzie
    sie sprzeciwiac jakimkolwiek kontaktom z drugimi dziadkami. Wg mnie, zrobi
    wszystko zeby do nich nie dopuscic.
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 9. Data: 2003-02-03 15:50:22
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    A do którego s?du skierowa? takie pismo w Wawie?
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 10. Data: 2003-02-03 17:24:33
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...75.33.
    142...
    > A do którego s?du skierowa? takie pismo w Wawie?

    tam nie jest VII wydział rodz. ? nie orientuje sie jaka jest rejonizacja w
    Warszawie ale chyba tez dzielnicami ?

    Sandra