    From: "MarlonB" <z...@w...kon>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czesne za szkołe, a odmowa wydania świadectwa
    Date: Thu, 16 Nov 2006 14:13:23 +0100

    Użytkownik "d33" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ejhive$fcn$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > pytam czysto hipotetycznie. Zapisując się do płatnej szkoły wieczorowej
    > dla
    > dorosłych nie podpisywałem żadnych dokumentów, w których zobowiązywał bym
    > się
    > do płacenia czesnego. Czy w przypadku niezapłacenia za jakiś tam dłuższy
    > lub
    > krótszy okres szkoła ma prawo do odmowy wydania mi świadectw ukończenia
    > klasy
    > i wydania mi moich wszystkich papierów, które przyniosłem zapisując się do
> [...]

    - Idziesz i prosisz o papiery, niezależnie ile tam im wisisz.
    - Pani mówi "Nie"
    - Ty na to, "ależ to nielegalne!"
    - Pani "ale zgodne z regulaminem!"
    - Ty dzwonisz po policje, przyjeżdzają i oni proszą o papiery
    - Ty dostajesz papiery a Pani zjebkę.

    Coś mi się zdaje, że tak to działa... albo po prostu mi się tylko zdaje...??

    M.