    From: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czarna lista sadownictwa - www.czarna-lista.org
    Date: Fri, 17 Mar 2006 09:03:16 +0100

    > bałwanach
    > dyskusyjnych,

    > srodowisko jest skorumpowane i chore
    > jednak wszystkie poczatki sa trudne...
    > pogadamy za rok, niedowiarku. oki? :-)

    odczules na wlasnej skorze czy powtarzasz za innymi???
    w kazdej grupie jest czesc ludzi podatnych na korupcje, niewazne czy sa
    sedziami, czy pracuja w ministerstwie, w przychodni itd itp. kwestia jest
    tylko jak duzy jest to odsetek.A mnie smiesza nagonki na srodowiska gdzie
    akurat ten odsetek jest najmniejszy.

    Jestem ciekaw czy Ci , ktorzy tak wrzeszcza i oburzaja sie na korupcje sa
    czysci. Obawiam sie, że nie.

    I dlatego wlasnie irytuje mnie taka demagogie, prowadzona tylkko i wylacznie
    na potrzeby elektoratu.

    A niemyslacy ludzie lapia sie na to jak mucha na lep i krzycza ,ze min
    Ziobro zrobi z tym porzadek.

    Pozwole sobie Ciebie zacytowac "pogadamy za rok" i zobaczymy ile dobrego
    wyszlo z tego pitolenia.

    Pamietaj krowa, ktora duzo muczy malo mleka daje.