    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc833ff$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcb8092$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fccca6b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fce070d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fce7f44$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fcfac02$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Tue, 8 Dec 2020 18:21:37 +0100

    dyskusyjnych:5fcfac02$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Chcesz powiedzieć, że wojsko trzyma w magazynach zapakowane w
    >kartonach karetki, które czekają na uruchomienie? LOL :)

    Przeciez napisal - chce wierzyc.
    Nie jest ta wiara taka glupia, bo wojsko czesto tak robi.

    >Pewnie są z tego samego okresu, co łóżka szpitalne zamontowane na
    >narodowym - też z magazynów wojskowych :):)

    No widzisz - mialo lozka w magazynach.
    Brytyjska armia wytrzasnela skads tysiace respiratorow.
    My w AMR mielismy duzo masek p-gaz ... bez filtrow, ale byly ..

    >O ile w czasie wojny to nie ma co wybrzydzać i nawet takie karetki z
    >magazynu sprzed 50 lat się przydadzą, to w czasie pokoju, po
    >wypakowaniu z kartonów może się okazać, że nie spełniają normy emisji
    >zanieczyszczeń EURO-cośtam i nikt tego złomu do ruchu nie dopuści :)

    A kto ma dopuszczac ? Dopuszczone sa z definicji.
    Zreszta jak mialbys umrzec czekajac na karetke, to by ci spaliny nie
    przeszkadzaly.

    >Nie wspominając o przestarzałym wyposażeniu takiej "karetki".

    A to swoja droga ...

    >Serio myślisz, że wojsko trzyma karetki w magazynach? Po chuj, że
    >zapytam grzecznie, ma to trzymać "na zapasie mobilizacyjnym"?
    >Przecież to nie czołgi... cywile nie trzymają czołgów w domach. Jak
    >będzie mobilizacja, to ludzie sami dostarczą te samochody wojsku, bo
    >jakoś do jednostki muszą dojechać. Parkingi przy jednostkach będą
    >zapchane samochodami. Samochodów wojsko będzie miało do wyboru-do
    >koloru, nówki sztuki, zatankowane, świeżo zmieniony olej i klocki
    >hamulcowe.

    Ludzie nie tacy glupi, a wojsko musi zapewnic dowoz do jednostek,
    chocby koleja.
    Poza tym bedzie wojna, beda potrzebne ambulanse wojskowe ... i co -
    wezmiesz auta osobowe z parkingu ?

    Przydaloby sie, aby te karetki mialy jakies wlasciwosci terenowe ...
    to jak - mamy w magazynach, czy panstwo z tektury ?

    >Kurierzy mają tysiące dostawczaków, które można szybko dostosować...
    >tylko brać...

    No, to jest dobry trop, ale trzeba by miec to dostosowanie
    przygotowane ...

    >wystarczy zmobilizować kurierów do jednej jednostki i nie trzeba
    >dostawczaków po całym kraju szukać, same przyjadą :)

    A oni powiedza "nie mam, w naprawie" :-P

    >Zastanów się, dlaczego wprowadzono takie przepisy, że wojsko/służby
    >mogą rekwirować cywilne pojazdy? I to nie tylko w czasie wojny. W
    >czasie wojny wojsko i tak ma na przepisy wyjebane.
    >Żeby trzymać latami zapasy w magazynach i słuchać jak rdzewieją?

    jak dobrze zakonserwowane, to nie rdzewieja.
    Ale guma cierpi ...

    a wyposazenie szpitali polowych? Czeka w magazynach, czy zabierzesz z
    hurtowni?

    J.