    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Tue, 1 Dec 2020 12:11:59 +0100

    dyskusyjnych:5fc53804$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 30.11.2020 o 18:25, J.F. pisze:

    >Część ludzi się od policjantów dowiaduje.

    Jest nowa metoda "doreczen"

    https://wroclaw.naszemiasto.pl/uwaga-oto-numer-telef
    onu-z-ktorego-moze-zadzwonic-do-ciebie/ar/c1-7979475

    A propos - prezydet podpisal ustawe o doereczeniach elektronicznych.

    >Przyszedł "wódz" i kazał jechać do domu.

    >Żadnego testu. Informacja, ze ktoś miał kontakt z potencjalnie
    >zarażonym.

    Ogolnie powiedzialbym, ze prawidlowo - podejrzany, to na kwarantanne.
    Tylko jak widac - podstawy prawnej brak :-)

    Ale ... skads jednak wiedzial. Sanepid na tej liscie zaznacza
    policjantow,
    czy male miasteczko, to sie "wodzowi" rzucilo znajome nazwisko na
    liscie nowych do sprawdzania ...

    Bo jeszcze jedna mozliwosc, ze ktorys z policjantow sie zarazil i
    powiadomil, wiec komendant izoluje tych, co mieli z nim stycznosc -
    ale czy to nie powinien byc caly maly komisariat ?

    >Oczywiście, że nie.

    No to ... gdzie pokuta za bezprawne dzialania ? :-P

    COVER ?

    J.