  • Data: 2011-10-11 09:47:01
    Temat: Re: Brak osoby na liście uprawnionych do głosowania
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-11 11:34, slawek pisze:
    > Witam, spotkała mnie teraz taka sytuacja przy próbie głosowania, mianowicie
    > 3 miesiace temu wymeldowałem się z pobytu stałego, w tym czasie kupiłem inna
    > nieruchomość, ale z oczywistych wzgledów ;) nie jestem tam teraz
    > zameldowany. Poszedłem na głosowanie w miejsce ostatniego zameldowania i tam
    > zonk !! nie ma mnie na liście ;) pokazałem dowód ( jeszcze stary , ale ważny
    > jak się okazło do 7 października 2011 ) przez pierwsze 15 minut panowało

    Wymeldowałeś się ? Ok. Tylko że jednocześnie skreślono Cię z listy
    wyborców na "starym" adresie. Tak to urzędowo działa.
    Nie zameldowałeś się na nowym? Też OK, cokolwiek by Ci tu pisali - Twoje
    prawo, niezgodne z przepisami ale głowy za to nie urywają ;). Natomiast
    należało wykonać jedną prostą czynność o której zapomniałeś - dopisać
    się do spisu wyborców na nowym miejscu. W tym celu idziesz do Urzędu
    Miasta/Gminy/Dzielnicy i tam składasz oświadczenie. Nie jest to tożsame
    z zameldowaniem, wykonuje się toto raz "do odwołania" i umożliwia
    głosowanie w miejscu które Ci pasuje, a w którym nie jesteś zameldowany.
    Ty tego nie zrobiłeś, dlatego nie mogłeś zagłosować. Wina niestety
    wyłącznie Twoja.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: