    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilety a zmiana stawki
    Date: Tue, 19 Jul 2011 14:15:45 +0200

    W dniu 19.07.2011 14:05, mvoicem pisze:

    > Myślę że powinieneś zapoznać się z regulaminem przewoźnika, bo różnie to
    > bywa.

    Znalazłem jakiś stary regulamin:
    http://bip.kzkgop.pl/modules.php?name=taryfa i tam nic nie było na ten
    temat ;(

    > Kiedyś w Lublinie, na starym bilecie można było jeździć. Gdzieś tam
    > słyszałem że stare bilety można wymienić na nowe bez dopłaty. W Poznaniu
    > - stare na nowe z dopłatą.

    Pytanie gdzie, bo w sklepie gdzie kupiłem to mi nie wymienią na pewno, a
    do Katowic pewnie się słabo opłaci jechać wymieniać, nawet jak dadzą
    taką opcję.

    > Nie słyszałem o sytuacji kiedy pasażer traciłby kasę zainwestowaną w
    > zapas biletów.

    No właśnie to mnie zastanawia, jak to funkcjonuje. Na mój gust powinno
    być odgórnie prawnie, że cena z dnia zakupu biletu się liczy. Najlepiej
    jakby na biletach nie było cen. Na poczcie kiedyś mieli takie znaczki A
    i B. Nie było cen. Kupowałeś i mogłeś użyć za kilka lat. To uczciwe, bo
    przecie firma dostaje kasę tak, jak się ceni danego dnia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek