  • Data: 2005-01-03 21:06:28
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "js" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flasher" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crcbuo$cjk$1@news.onet.pl...
    > podstawa, żeby ich posadzić". Prawo na to pozwala, ale elementarne
    > poczucie sprawiedliwości i zdrowy rozsądek nie.
    > Opinie wyrobiłem sobie na podstawie prasy (która ogólne oślim pędem
    > przyznaje rację "ofierze") i niestety nie jestem w stanie podać żadnych
    > aspektów prawnych.

    Mnie ciarki przechodza, gdy czytam tego typu wypowiedzi.
    Z jednej strony uzurpujesz sobie prawo do rozstrzygania o "elementarnym
    poczuciu sprawiedliwosci", a z drugie sam przyznajesz, ze okolicznosci
    sprawy znasz z prasy.
    Jak w tym kawale o rozdawaniu samochodow na Placu Czerwonym.

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row