  • Data: 2006-11-21 10:07:44
    Temat: Re: Bezczelna kradzież praw autorskich za granicą
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:ejui8u$f2b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Gdy nie ma twórcy, nie ma kogo ... stymulować. :-) więc dalsze trwanie
    > przywileju
    > jest bezcelowe.

    wiec pytanie, zakladasz fabryke, umierasz, nie ma zalozyciela/wlasciciela,
    wiec fabryka idzie na wlasnosc panstwa? :)

    albo inaczej, nie ma tworcy, nikt na tym nie zarabia, czy moze wolna
    amerykanka i kazdy moze na tym zarabic?

    > Pokazuję ci, że patenty i prawa autorskie nie są normalną własnością,
    > bo się expirują po podanym czasie.

    to ze sie "ekspiruja" to wiem, ale o ile wiem w tym wypadku jeszcze ie nie
    wyekspirowaly i moze nalezalo by sie zastanowic czy to jest prawidlowe