    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bać się czy nie
    Date: Sat, 25 Dec 2010 20:07:05 +0100

    Użytkownik "Jacek Buda" napisał w wiadomości grup
    > Przede wszystim witam wszystkich i serdecznie dziekuje panu Admonowi za
    > pozwolenie na pisanie na tym forum

    To jest grupa dyskusyjna, ale mniejsza o to.

    > 8 lat zostałem wyrzucony z kanału irc czyli z takiego czata
    > po prostu jeden facet nie zgadza się żebym przebywał na ircu
    > bo jestem osobą niepełnosprawną

    To musisz się łączyć na ten serwer? Skoro masz do niego dostęp raz na cały rok?
    Co do dalszej wypowiedzi. Na twoim miejscu bym się nie obawiał. Na twoim miejscu
    zachowałbym logi, ale nie obawiałbym się policji. Myślisz, że będzie im się
    chciało zgłaszać na policję? Sam osobiście groziłem sąsiadowi, żeby zajął się
    swoim dzieciakiem bo jak nie to mu z dupy nogi powyrywam. To, że tak
    powiedziałem nie oznacza, że coś takiego byłbym zdolny. Nawet jakbyś dostał
    wezwanie na policję to 99,(9) % szans na umorzenie.