  • Data: 2004-10-11 12:28:37
    Temat: Re: =BFona a ochrona danych
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "KOMTUR" <k...@U...TO.W.DIABLY.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, ktoś po prostu nie lubi, jak komentarze na grupie nie mają żadnego
    > związku z opisywanym problemem, tylko są atakami na osobę, która post
    > napisała - to z wykle w kimś wywołuje chęć takiej samej zagrywki.
    >
    > pozdr
    >
    > Monika

    w woli wyjasnienia dla ciekawskich pisze w imieniu przyjacciólki
    - ona nie ma dostepu do kompa.
    Nic złego nie zrobiła zgineła rzecz bardzo cenna. bylismy tam pierwszy i
    ostatni raz tak wszyscy postanowili ale mąż podejrzewa ja ze było inaczej.

    tu nie ma zadnej zdrady wlasnie dlatego został zerwany jej najszyjnik złoty

    nie niepotrzebnie to pisze myślćcie co chcecie
    chciałam pomoc jej bo to mój maz zamawial taxi
    ale nie moge mu tego powiedziec bo ja zdradze
    agrazyka