  • Data: 2006-04-02 20:44:12
    Temat: Re: Anulowany egzamin teoretyczny na PJ
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Bylem sie dowiedziec co do zdanej teori i zdalem wedlug nowych
    przepisow do starych paierow i moje testy sa niewazne, taka informacje
    otrzymalem.
    Skoro niewarzny stwierdzilem ze nie bede im robil prezentu i zarzadalem
    zwrotu pieniedzy. I tu uslyszalem nowosc, ja nie place za egzamin tylko
    za wynajem sali i komputerow wiec pieniedzy mi nie zwroca.
    Nic innego mi nie zostalo jak robic caly kurs od nowa i teraz zdawac do
    upadlego.

    Pozdrawiam
    Pawel B