    From: "FlashT" <n...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro.
    Date: Wed, 9 Nov 2005 06:23:59 +0100

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:2d0e3$43712254$3eb34ca4$7876@news.chello.pl...

    > Mylisz dwa pojecia. Prowizja od sprzedazy nie jest tym samym, co
    > wykupienie uslugi reklamowej w postaci np. prezentacji aukcji na stronie
    > glownej allegro. Zaplaciles 150 zl za reklame, nie byla to prowizja.
    > Niestety (bo rozumiem Twoje pobudki), nie mozesz domagac sie zwrotu
    > pieniedzy za reklame z powodu czyjegos oszustwa. Mozesz jedynie oszusta
    > znalezc, ale tez watpie, zebys mogl od niego domagac sie zwrotu wydatkow
    > na reklame. Mozesz jedynie po jego znalezieniu (a po zgloszeniu sprawy do
    > prokuratury Allegro bedzie mialo obowiazek udostepnienia prokuraturze
> [...]
    Dziekuje za jedyna sensowna odpowiedz. Mysle ze moze byc trudno ze
    znalezieniem goscia, bo dane jakie podal sa na 100% falszywe. A jesli chodzi
    o IP i te sprawy to wiadomo jak to jest... wiekszosc providerow trzyma logi
    gora przez 2 tygodnie... a oczywiscie zanim moglem zglosic roszczenie o
    zwrot prowizji (ktory wydawalo mi sie, ze zawiera rowniez oplaty przy
    wystawianiu), musialo minac przynajmniej 7 dni... kolejne 7 czekalem na
    zwrot.

    Odpowiadajac rowniez na czyjes pytanie: Jak allegro niby ma sprawdzic, ze
    ktos podal falszywe dane, jezeli rejestruje sie tyle uzytkownikow? Juz od
    jakiegos czasu uzytkownik zanim zalicytuje MUSI wyslac prosbe o wyslanie
    kodu aktywacyjnego. Biorac pod uwage, iz od jego pierwszej licytacji do
    konca aukcji minelo okolo 8 dni, napewno sprawa wyslania kodu aktywacyjnego
    zostala rozpatrzona (negatywnie). I to dlatego uwazam, ze allegro to
    oszusci. Mogli mu zablokowac konto zanim doszlo do takiej sytuacji, jednak
    nie... oczywiscie musieli zwlekac.

    Pozdrawiam
    FlashT