    From: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro.
    Date: Tue, 8 Nov 2005 22:00:14 +0100

    Użytkownik "FlashT" <n...@w...com> napisał w wiadomości
    news:dkr344$qjc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wylicytowanej przez falszywego uzytkownika). Moje pytanie brzmi: czy moge
    > cos z tym zrobic? To allegro dalo licytowac jakiemus gosciowi, ktory juz
    > na pierwszy rzut oka podal falszywe dane! Chcialbym odzyskac moje 150PLN.

    Może podał byś link do tej aukcji, bo jak na razie to jest to dla mnie
    ROTFL.
    Nie wyobrażam sobie jak za wystawienie aukcji można zapłacić 150 zł., Co
    więcej nie wyobrażam
    sobie nawet, jak można zapłacić za sprzedaż przedmiotu 150 zł. Allegro
    bierze coś około 3% wylicytowanej ceny, więc czy w Twoim wypadku to co
    sprzedałeś kosztowało ponad 5000 zł, bo
    tyle musiało by kosztować, aby prowizja za sprzedaż wyniosła 150 zł.
    Myślę, że allegro zwróciło Ci pieniądze dobrze, natomiast Ty coś
    mieszasz.

    --
    Marcin Wasilewski

    polska kolej w obiektywie: