  • Data: 2006-03-10 16:08:28
    Temat: Re: Alimenty....
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wytnijto" <""k_s_lis_\"@(wytnijto)poczta.onet.pl"> napisał w
    wiadomości news:dus674$pfk$1@news.agh.edu.pl...

    > Co to ma do rzeczy? Jest problem - ta sama ilość środków na mniejszą
    > liczbę dzieci, trzeba coś zrobić. Jeśli stracisz pracę i spali Ci się
    > dom to też chciałabyś usłyszeć "Skoro uznałaś że stać Cię..."

    No właśnie, ludzie decyduja się na dzieci gdy mają na to środki
    (odpowiedzialni ludzie). Strata pracy to co innego, tak jak smierć rodzica
    (to warunki niezalezne od woli człowieka).

    > Ano właśnie, z postu wynika, że zaleganie oznacza nie przesłanie całej
    > zasądzonej kwoty a jedynie jej części (np. 70%).

    A gdzie to wyczytałeś?

    > Zmieniła się sytuacja i matka z starszymi dziećmi musi obniżyć loty.
    > Koniec z prywatnymi lekcjami gry na pianinie i wycieczkami na Majorkę

    GDZIE to wyczytałes?

    > Albo pogoni mamuśkę do roboty. To w obydwie strony działa.

    Mamuska ma pracę, gdzie to wyczytałeś?

    > Ano prawda, więc widocznie facet uznał, że zmniejszone alimenty w
    > zupełności na dziecko wystarczą.

    Sąd zasądził alimenty, a raczej on sie zgodził na taka kwotę, czytałeś
    chociaż posty? Polecam czytanie ze zrozumieniem.

    > do 18go roku życia. Moim zdaniem tu powinien kończyć się obowiązek
    > alimentacyjny.

    I co, skończyły? 2-je dzieci w wieku przedszkolnym.

    Pozdrawiam,
    Akulka

    Hint:
    Czasami warto czytać obiektywnie posty innych, nie dodawać faktów wzietych z
    własnej głowy.